2024-2025 Eğitim Öğretim Yılına   

Merhaba!

Sevgili Öğrenciler ve Veliler,Yeni bir eğitim öğretim yılına daha merhaba demenin heyecanını yaşıyoruz! 2024-2025 yılı, öğrenme dolu, keşiflerle zengin bir yıl olacak. Bu yıl, birlikte daha fazla bilgi edinecek, yeni arkadaşlıklar kuracak ve unutulmaz anılar biriktireceğiz.

Neler Bekliyoruz?

  • Yeni Dersler: Bu yıl, ilginizi çekecek yeni dersler ve projelerle dolu bir müfredatımız var.
  • Etkinlikler: Okul içinde ve dışında birçok etkinlik planlıyoruz. Spor, sanat ve bilim alanında kendinizi geliştirme fırsatını kaçırmayın!
  • Teknoloji Kullanımı: Eğitimde teknolojinin önemini biliyoruz. Bu yıl, dijital araçları daha etkin kullanarak öğrenme deneyimimizi zenginleştireceğiz.

Başarı İçin İpuçları

  • Düzenli Çalışma: Her gün belirli bir süre ders çalışmak, başarıyı artırır.
  • Soru Sormaktan Çekinmeyin: Öğrenmek için en iyi yol, merak etmektir. Öğretmenlerinize her zaman soru sorabilirsiniz.
  • Arkadaşlarınızla İşbirliği Yapın: Grup çalışmaları, konuları daha iyi anlamanızı sağlar.


Eğitim YılıYeni eğitim öğretim yılı hepimize sağlık, mutluluk ve başarı getirsin! Unutmayın, her yeni başlangıç bir fırsattır. Hep birlikte harika bir yıl geçireceğiz!Sevgiyle,

HER GÜN DÜZENLİ İNGİLİZCE ÇALIŞIN

Liveworksheets Girişi

Student log in

Username: 

Password: 



Provided by Live Worksheets

Sayfa Görünüm

Bu Sitede Ara

Yüzyüze eğitime destek amacıyla hazırlanmıştır. Powered by Blogger.